1. CELSO
  2. Web
  3. Servicii
  4. Social Media

Social Media Marketing

Nu de mult timp, social media a devenit un element deosebit de important pentru promovarea online a diferitelor afaceri, fie că vorbim despre produse sau servicii. Acesta este modul indispensabil prin care clienții pot ține legătura sau chiar afla despre un brand.

Am creat un serviciu special croit pentru diverse tipuri de business-uri care oferă consultanță pentru toate platformele de social media și care se va dovedi eficient după cel puțin 2 luni de aplicare. Acesta vă oferă managementul conturilor de Facebook, Instagram și LinkedIn.

Social media is the ultimate equaliser. It gives a voice and a platform to anyone willing to engage Amy Jo Martin, Entrepreneur

Variante de Prețuri Social Media Marketing

Tarifele serviciilor de social media depind de volumul de muncă lunar pe care trebuie să îl executăm.

Basic

90€/lună
  • Facebook și Instagram
  • 2 articole
  • 5 repetiții
  • 10 postări generice

Standard

150€/lună
  • Facebook, Instagram, LinkedIn, Piterest
  • 4 articole
  • 10 repetiții
  • 25 de postări generice

Profesional

250€/lună
  • Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, YouTube
  • 8 articole
  • 15 repetiții
  • 60 postări generice
Articolele se referă la postări pe blogul clientului; dacă clientul nu are blog, îi instalăm unul fără costuri adiționale; Repetițiile se referă la reprogramarea periodică a postărilor astfel încât un articol să fie postat de mai multe ori în decursul a 1-2 ani (în funcție de volumul de articole); Postările generice se referă la imagini, link-uri sau videoclipuri (preferabil furnizate de client) care au scopul de a crea activitate pe pagină. Pentru mai multe detalii și explicații, te invităm să ne contactezi Contactează-ne!

Întrebări Frecvente Social Media Marketing

Mai jos vei găsi o colecție de întrebări pe care le întâlnim în mod repetat.

Cu ce mă ajută articolele?

Articolele pe blog întăresc prezența unei afaceri în mediul online. Acestea formează o imagine a unui brand atent cu publicul său, un brand ce furnizează informații utile și este activ în crearea de conținut și distribuirea acestuia online. Un blog este un catalog de informații utile ce ajută website-ul să crească prin conținut calitativ.

De ce trebuie să am pagină de Facebook?

Orice afacere trebuie să aibă o prezență online - actualmente majoritatea clienților vin din acest mediu. Fie că vorbim de Facebook, Instagram sau Google My Business, prin prezența unei afaceri în rețelele sociale clientul își poate cultiva o imagine puternică și poate promova brandul pretutindeni. Business-ul trebuie să fie prezent și activ online, astfel acesta primește recenzii și reacții din partea clienților și, implicit, cultivă încredere.

De ce trebuie să fac postări?

Postările pe rețelele de socializare sau pe blogul website-ului tău ajută la construirea încrederii clientului; acesta vede că afacerea ta este activă permanent, că furnizează informații interesante sau chiar răspunde constant la nedumeririle utilizatorilor. Postările sunt importante pentru a menține legătura cu audiența ta.

Cât de importante sunt recenziile?

Recenziile pe rețelele de socializare sunt extrem de importante, acestea arată realitatea și părerea sinceră a clienților care ți-au cumpărat produsul sau care ți-au folosit serviciul. Aceste păreri construiesc drumul tău către mai mulți clienți în funcție de rating-ul primit. Important este să răspunzi la toate și să te aștepți și la recenzii slabe (acesta nefiind un lucru rău)!

Proces de Lucru Social Media Marketing

Blogul este bucătăria unui website, implicit al unei afaceri. Aici sunt expuse micile secrete ale business-ului, diferite trucuri utile pentru clienți și mai ales sfaturi profesionale cu privire la diferite subiecte. Fiecare articol din blog este preparat cu atenție pe baza unor noțiuni extrem de importante, acestea făcând un simplu text să devină un subiect al căutărilor în mediul online.

Topic Research

“Topic Research-ul” sau căutarea subiectelor este primul și cel mai important pas din procesul de redactare a articolului. Obișnuim să ne interesăm în prealabil despre domeniul de activitate al afacerii, astfel știm cum vom căuta cele mai importante subiecte cheie pe care urmează să le detaliem în articolele publicate pe blog.

Keyword Research

Odată identificate subiectele, căutăm să vedem ce cuvinte cheie conținute de acestea aduc cel mai mult trafic, astfel încât agenda noastră editorială să atingă aceste cuvinte cheie, fără însă a le forța forma.

Identificarea subiectelor

Copywriting

Procesul de redactare al articolelor este unul meticulos deoarece acesta este bazat pe o atenție sporită și transmiterea informației în cel mai facil mod utilizatorului. După căutarea subiectelor, obișnuim să ne creăm o structură bine definită a informației și să organizăm o ierarhie a titlurilor, astfel încât utilizatorul să poată parcurge orice tip de articol indiferent de complexitatea acestuia.

Cele mai importante puncte pe care le respectăm sunt:

Readability

  • cât de ușor este parcurs textul de diferite grupe sociale;
  • folosirea cuvintelor directe și evitarea cuvintelor extravagante și a termenilor inventați;
  • folosirea propozițiilor scurte și evitarea frazelor întortocheate pentru ca utilizatorul să nu abandoneze căutarea;
  • crearea unui conținut care să apeleze direct utilizatorul prin diateza activă.

Legibility

  • concept bazat pe capacitatea utilizatorului de a înțelege în mod vizual un text;
  • folosirea unei mărimi moderate a fontului și permiterea utilizatorului să adapteze mărimea în funcție de preferințe;
  • folosirea unui contrast ridicat între font și background (fundal).

După ce am determinat ierarhia articolului, abia acum vine procesul de creație propriu-zis, cel în care redactorii noștri își prezintă informația bazându-se exclusiv pe analiza făcută în prealabil, cunoscând astfel tipologia clientului și știind să adapteze tonul în funcție de vârstă, nivel de educație sau interese.

Blog Posting

Odată finalizat procesul de redactare, textul este revizuit de mai multe ori și editat pentru a se alinia condițiilor menționate mai sus. Pentru fiecare articol vrem să adăugăm o notă de culoare, astfel alegem diferite imagini sau ilustrații reprezentative pentru subiectul abordat și le potrivim pentru a nu deranja vizual și pentru a crea o consistență în parcurgerea informațiilor.

În final, distribuim articolul în partea de blog a website-ului și ne asigurăm că acesta este corect din punct de vedere SEO. Acest lucru este asigurat de plugin-ul Rank Math care ne ajută să optimizăm textul și să luăm în vedere factori precum: Focus Keyword prezent în titlul SEO, meta descrierea SEO, URL și mai ales în corpul articolului.

Postare pe blog

Social Share

Pentru ca toată informația din blog să ajungă la utilizatori este nevoie ca aceasta să fie distribuită pe rețele de socializare, precum Facebook sau Instagram. Totuși, acordăm o mare atenție felului în care realizăm postările în funcție de fiecare platformă anterior menționată.

Spre exemplu, distribuirea articolului pe Facebook include crearea unei postări care să atragă atenția prin titlu, un thumbnail reprezentativ și o descriere scurtă și la obiect, însă distribuirea acestui articol pe o platformă precum Instagram necesită crearea unei postări de tip “Carousel”, o postare ilustrată, ușor de parcurs care va face utilizatorul să vrea mai multe detalii și, implicit, să acceseze articolul principal.

Distribuire pe rețelele de socializare

Software și Tehnici Social Media Marketing

Serviciile de social media marketing, inclusiv postările pe blog, sunt realizate cu ajutorul următoarelor unelte

Topic & Keyword Research

SEM Rush, ahrefs

Pachetul de unelte de la SEM Rush este foarte eficient în a identifica subiecte, iar funcția Keyword Magic contribuie indispensabil la aceasta. Ocazional, pentru articolele de blog folosim și Keyword Explorer de la ahrefs.

Copywriting

Yoast SEO

Redactarea efectivă a articolelor se face folosind Yoast SEO, o unealtă care verifică în timp real dacă atingem parametrii de lizibilitate și criteriile SEO.

Testing

Plagiarism Checker

Apoi testăm originalitatea articolului folosind unealta Plagiarism Checker de la Small SEO Tools care compară textul compus de noi versus altele deja existente pe Google, astfel depistând gradul de plagiere.

Social Share

Hootsuite

În cele din urmă, articolul este programat pentru a fi distribuit pe rețelele de socializare folosind aplicația Hootsuite. Tot cu ajutorul ei programăm automat și de câte ori se va repeta postarea articolului.

Uneltele folosite la social media sunt similare cu cele folosite în copywriting deoarece noi considerăm că procesul de blog posting merge în tandem cu cel de social media în sensul că degeba sunt scrise articole pe blog, dacă ele nu sunt cumva forțate către audiență
Uneltele folosite la social media sunt similare cu cele folosite în copywriting, deoarece noi considerăm că procesul de blog posting merge în tandem cu cel de social media în sensul că degeba sunt scrise articole pe blog, dacă ele nu sunt cumva ”împinse” către audiență
Contact
Fă parte din viitor!

Promovează-ți afacerea cu ajutorul experților în inteligență artificială!

Făcând click pe butonul de mai sus accepți că ești de acord cu prelucrarea datelor personale de către compania noastră.