Social Media Marketing
Nu de mult timp, social media a devenit un element deosebit de important pentru promovarea online a diferitelor afaceri, fie că vorbim despre produse sau servicii. Acesta este modul indispensabil prin care clienții pot ține legătura sau chiar afla despre un brand.
Am creat un serviciu special croit pentru diverse tipuri de business-uri care oferă consultanță pentru toate platformele de social media și care se va dovedi eficient după cel puțin 2 luni de aplicare. Acesta vă oferă managementul conturilor de Facebook, Instagram și LinkedIn.
Social media is the ultimate equaliser. It gives a voice and a platform to anyone willing to engage Amy Jo Martin, Entrepreneur
Variante de Prețuri Social Media Marketing
Tarifele serviciilor de social media depind de volumul de muncă lunar pe care trebuie să îl executăm.
Basic
90€/lună- Facebook și Instagram
- 2 articole
- 5 repetiții
- 10 postări generice
Standard
150€/lună- Facebook, Instagram, LinkedIn, Piterest
- 4 articole
- 10 repetiții
- 25 de postări generice
Profesional
250€/lună- Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, YouTube
- 8 articole
- 15 repetiții
- 60 postări generice
Întrebări Frecvente Social Media Marketing
Mai jos vei găsi o colecție de întrebări pe care le întâlnim în mod repetat.
Cu ce mă ajută articolele?
Articolele pe blog întăresc prezența unei afaceri în mediul online. Acestea formează o imagine a unui brand atent cu publicul său, un brand ce furnizează informații utile și este activ în crearea de conținut și distribuirea acestuia online. Un blog este un catalog de informații utile ce ajută website-ul să crească prin conținut calitativ.
De ce trebuie să am pagină de Facebook?
Orice afacere trebuie să aibă o prezență online - actualmente majoritatea clienților vin din acest mediu. Fie că vorbim de Facebook, Instagram sau Google My Business, prin prezența unei afaceri în rețelele sociale clientul își poate cultiva o imagine puternică și poate promova brandul pretutindeni. Business-ul trebuie să fie prezent și activ online, astfel acesta primește recenzii și reacții din partea clienților și, implicit, cultivă încredere.
De ce trebuie să fac postări?
Postările pe rețelele de socializare sau pe blogul website-ului tău ajută la construirea încrederii clientului; acesta vede că afacerea ta este activă permanent, că furnizează informații interesante sau chiar răspunde constant la nedumeririle utilizatorilor. Postările sunt importante pentru a menține legătura cu audiența ta.
Cât de importante sunt recenziile?
Recenziile pe rețelele de socializare sunt extrem de importante, acestea arată realitatea și părerea sinceră a clienților care ți-au cumpărat produsul sau care ți-au folosit serviciul. Aceste păreri construiesc drumul tău către mai mulți clienți în funcție de rating-ul primit. Important este să răspunzi la toate și să te aștepți și la recenzii slabe (acesta nefiind un lucru rău)!
Proces de Lucru Social Media Marketing
Blogul este bucătăria unui website, implicit al unei afaceri. Aici sunt expuse micile secrete ale business-ului, diferite trucuri utile pentru clienți și mai ales sfaturi profesionale cu privire la diferite subiecte. Fiecare articol din blog este preparat cu atenție pe baza unor noțiuni extrem de importante, acestea făcând un simplu text să devină un subiect al căutărilor în mediul online.
Topic Research
“Topic Research-ul” sau căutarea subiectelor este primul și cel mai important pas din procesul de redactare a articolului. Obișnuim să ne interesăm în prealabil despre domeniul de activitate al afacerii, astfel știm cum vom căuta cele mai importante subiecte cheie pe care urmează să le detaliem în articolele publicate pe blog.
Keyword Research
Odată identificate subiectele, căutăm să vedem ce cuvinte cheie conținute de acestea aduc cel mai mult trafic, astfel încât agenda noastră editorială să atingă aceste cuvinte cheie, fără însă a le forța forma.

Copywriting
Procesul de redactare al articolelor este unul meticulos deoarece acesta este bazat pe o atenție sporită și transmiterea informației în cel mai facil mod utilizatorului. După căutarea subiectelor, obișnuim să ne creăm o structură bine definită a informației și să organizăm o ierarhie a titlurilor, astfel încât utilizatorul să poată parcurge orice tip de articol indiferent de complexitatea acestuia.
Cele mai importante puncte pe care le respectăm sunt:
Readability
- cât de ușor este parcurs textul de diferite grupe sociale;
- folosirea cuvintelor directe și evitarea cuvintelor extravagante și a termenilor inventați;
- folosirea propozițiilor scurte și evitarea frazelor întortocheate pentru ca utilizatorul să nu abandoneze căutarea;
- crearea unui conținut care să apeleze direct utilizatorul prin diateza activă.
Legibility
- concept bazat pe capacitatea utilizatorului de a înțelege în mod vizual un text;
- folosirea unei mărimi moderate a fontului și permiterea utilizatorului să adapteze mărimea în funcție de preferințe;
- folosirea unui contrast ridicat între font și background (fundal).
După ce am determinat ierarhia articolului, abia acum vine procesul de creație propriu-zis, cel în care redactorii noștri își prezintă informația bazându-se exclusiv pe analiza făcută în prealabil, cunoscând astfel tipologia clientului și știind să adapteze tonul în funcție de vârstă, nivel de educație sau interese.
Blog Posting
Odată finalizat procesul de redactare, textul este revizuit de mai multe ori și editat pentru a se alinia condițiilor menționate mai sus. Pentru fiecare articol vrem să adăugăm o notă de culoare, astfel alegem diferite imagini sau ilustrații reprezentative pentru subiectul abordat și le potrivim pentru a nu deranja vizual și pentru a crea o consistență în parcurgerea informațiilor.
În final, distribuim articolul în partea de blog a website-ului și ne asigurăm că acesta este corect din punct de vedere SEO. Acest lucru este asigurat de plugin-ul Rank Math care ne ajută să optimizăm textul și să luăm în vedere factori precum: Focus Keyword prezent în titlul SEO, meta descrierea SEO, URL și mai ales în corpul articolului.

Social Share
Pentru ca toată informația din blog să ajungă la utilizatori este nevoie ca aceasta să fie distribuită pe rețele de socializare, precum Facebook sau Instagram. Totuși, acordăm o mare atenție felului în care realizăm postările în funcție de fiecare platformă anterior menționată.
Spre exemplu, distribuirea articolului pe Facebook include crearea unei postări care să atragă atenția prin titlu, un thumbnail reprezentativ și o descriere scurtă și la obiect, însă distribuirea acestui articol pe o platformă precum Instagram necesită crearea unei postări de tip “Carousel”, o postare ilustrată, ușor de parcurs care va face utilizatorul să vrea mai multe detalii și, implicit, să acceseze articolul principal.

Software și Tehnici Social Media Marketing
Serviciile de social media marketing, inclusiv postările pe blog, sunt realizate cu ajutorul următoarelor unelte
SEM Rush, ahrefs
Pachetul de unelte de la SEM Rush este foarte eficient în a identifica subiecte, iar funcția Keyword Magic contribuie indispensabil la aceasta. Ocazional, pentru articolele de blog folosim și Keyword Explorer de la ahrefs.
CopywritingYoast SEO
Redactarea efectivă a articolelor se face folosind Yoast SEO, o unealtă care verifică în timp real dacă atingem parametrii de lizibilitate și criteriile SEO.
TestingPlagiarism Checker
Apoi testăm originalitatea articolului folosind unealta Plagiarism Checker de la Small SEO Tools care compară textul compus de noi versus altele deja existente pe Google, astfel depistând gradul de plagiere.
Social ShareHootsuite
În cele din urmă, articolul este programat pentru a fi distribuit pe rețelele de socializare folosind aplicația Hootsuite. Tot cu ajutorul ei programăm automat și de câte ori se va repeta postarea articolului.
