Proceduri de lucru

Cum lucrăm

01

Înțelegem problema

Studiem contextul și țintim să înțelegem cât mai bine care este cea mai rapidă cale spre profit.

02

Construim soluția

Realizăm website-ul și baza de date pentru a putea lansa un prototip în piață cât mai repede.

03

Obținem feedback real

Câștigăm cât mai multă vizibilitate organică și rafinăm prototipul pe baza feedback-ului din piață.

04

Optimizăm și accelerăm

Optimizăm rata de conversie până când am obținut break-even, apoi inițiem campaniile de promovare plătită.

Thumb

Ne-am specializat pe trei nișe în care avem rezultate foarte bune

Țintim să lucrăm doar în industriile pe care le înțelegem și le controlăm foarte bine și în care știm că putem aduce rezultatele anticipate de cei care ne aleg. Nu numai că livrăm website-uri în aceste industrii, dar și avem propriile proiecte prin care servim respectivele piețe.

Ansambluri rezidentiale

Ansambluri Rezidențiale

490 EUR / proiect

Realizăm site-uri simple de prezentare pentru ansambluri rezidențiale mici și medii.

  • Avantaje:
  • Evidențierea locației și a construcției
  • Prezentarea detaliată a compartimentării
  • Generator de lead-uri integrat cu CRM
Rezultat: lead-uri de calitate
Turism

Obiective Turistice

790 EUR / proiect

Implementăm site-uri complexe pentru obiective turistice și unități de cazare care folosesc un channel manager.

  • Avantaje
  • Evidențierea camerelor și a dotărilor
  • Prezentarea facilităților
  • Rezervări integrate cu channel manager
Rezultat: rezervări fără comision
Magazine online

Magazine Mari

de la 20.000 EUR

Oferim servicii integrate pentru afaceri consacrate care vor să se extindă în mediul online.

  • Avantaje
  • Management proiect și realizare platformă
  • Alcătuire și operaționalizare bază de date
  • Asigurare vizibilitate organică și CRO
Rezultat: vânzări online

Studiu de caz: eDezvoltator.ro

Portalul nostru de imobiliare, eDezvoltator.ro, este singurul website din România care prezintă tot stocul de locuințe noi, cu prețuri, disponibilitate și alte informații actualizate săptămânal. Îl folosim atât pentru a genera încasări, cât și pentru a colecta date din piață în timp real.

Vânzările se îmbină cu știința

Pentru a materializa un astfel de proiect, am combinat o gamă largă de abilități științifice și de marketing.

Din punct de vedere științific, am folosit proceduri de colectare automatizată a datelor de pe internet (scraping), modelarea lor folosind unelte moderne (Inteligență Artificială) și livrarea lor sub forma unei baze de date rafinate, ușor de folosit de către oricine.

Din punct de vedere comercial, am folosit baza de date pentru a genera solicitări (lead-uri) pentru dezvoltatorii imobiliari listați pe platforma noastră. Aceste lead-uri le-am monetizat semnând contracte de comisionare cu peste 400 dintre cei 500 de dezvoltatori din București. Tehnic vorbind (pe baza contractelor semnate), suntem cea mai mare agenție imobiliară nișată pe segmentul rezidențial nou din România.

Obiective propuse și atinse
  • Să indexăm toate locuințele noi din București
  • Să realizăm un sistem eficient de actualizare a stocului
  • Să nu cheltuim nimic pe marketing plătit, să avem 100% trafic organic
  • Să monetizăm optim (prin comision) lead-urile generate de website
  • Să putem rezista oricărei crize reducând la minim nevoile de personal prin automatizare
Echipă
5 angajați full time
Tehnici
Data Science, SEO
Durata proiectului
2017 - 2030
Rezultate
peste 20.000 de lead-uri anual

Portofoliu

Câteva exemple de proiecte
la care am lucrat în ultimii ani

Întrebări frecvente și informații solicitate de cei care ne contactează

Cât costă un website și în cât timp poate fi gata?

Un website de prezentare costă 490 de Euro pentru un ansamblu rezidențial sau 790 de Euro pentru o unitate de cazare. Aceste prețuri sunt unice și includ un website standardizat, bazat pe un model ales de comun acord. Prețul include găzduirea și domeniul pentru 24 de luni, redactarea completă a textelor și editarea imaginilor precum și o optimizare SEO de bază.

În ceea ce privește magazinele virtuale, lucrăm doar pentru proiecte care au un buget de dezvoltare de minim 20.000 de Euro, în general cele care necesită o bază mare de date, pe care o putem asambla în mod automatizat.

Preferăm să lucrăm doar cu ansambluri rezidențiale și unități de cazare. Deși răspundem cererilor de oferte venite și din alte domenii, rareori acceptăm proiecte care nu se încadrează în cele două nișe pe care ne specializăm (imobiliare și turism).

Excepție fac ONG-urile, cărora le livrăm servicii complete în regim de donație, datorită programul CSR finanțat prin eDezvoltator.ro.

Nu. Facem eforturi mari pentru a ne sistematiza munca și nu ne putem abate de la proiectele aflate în lucru. Preferăm să lucrăm în serie, adică să terminăm câte un proiect înainte de a începe altul. Din acest motiv, nu putem începe când dorește clientul, ci când terminăm ceea ce avem în lucru.

Celor care vor să intre în comerțul online le oferim servicii cât putem de complete, de la consultanța inițială, la training-ul final. Lucrăm doar cu companii mature, care au deja o infrastructură de procesare a comenzilor (depozit, angajați etc.) și care doresc doar să își extindă operațiunile deja existente. Datorită acestei tipologii de client, este nevoie de mult efort din partea noastră pentru a integra vânzările online cu infrastructura offline.

Intrebari

Preferați să vă contactăm noi?